ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــمرصـادمهر

پایگاه مقاومت بسیج شهیدمطهری شهرستان هندیجانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــمرصـادمهر

پایگاه مقاومت بسیج شهیدمطهری شهرستان هندیجانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سپاه حضرت ولیعصر(عج)
ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان
حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی
پایگاه مقاومت بسیج شهیدمطهری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

بنده به عنوان وکیل مردم این اجازه را نخواهم داد و هیچگاه نمی گذارم که ذره ای  از خاک روستاها ی هندیجان به شهرستانی دیگر الحاق یا واگذار شود و اگر کسی این را تصویب نماید ما این اجازه نخواهیم داد و از مسئولین می خواهم که مشکلات  روستاها را حل نمایند .

وی افزود: در روستای ذلقی به میزان هر روستایی خط محفوظ تعیین شود و چه در دولت گذشته و چه در دولت جدید در مورد مسئله زمینهای کشاورزی مشخص شده تصمیمات نهایی خواهد شد و کمکهای مسئولین در این رابطه به سرانجام خواهد رسید .

آقاجری در رابطه با مشکلات روستای ذلقی ادامه داد : با توجه به اینکه روستای ذلقی با ۶۱ خانوار مشکل آب شرب ، بازسازی و بهسازی ومحدوده کشاورزی دارند باید هر چه سریعتر مسئولین امر اقدام نمایند و ما نیز پیگیر مسئله هستیم .

وی اظهار داشت :  آموزش و پرورش باید هر چه زودتر در رابطه با بحث سرویس دانش آموزان اقدام کنند .

نماینده مجلس در پایان در بازدید از سد روستای ذلقی  از مسئولین منابع طبیعی استان و شهرستان خواست که محدوه روستای ذلقی را مشخص کنند .

روستای ذلقی در ۴۰ کیلومتری هندیجان قرار دارد و شغل اهالی این روستا کشاورزی و دامداری است که بازدید مسئولین از جمله معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین را در خود دید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی