ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــمرصـادمهر

پایگاه مقاومت بسیج شهیدمطهری شهرستان هندیجانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــمرصـادمهر

پایگاه مقاومت بسیج شهیدمطهری شهرستان هندیجانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سپاه حضرت ولیعصر(عج)
ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان
حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی
پایگاه مقاومت بسیج شهیدمطهری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
12121212.jpg
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی فرمودند:‌ امروز عده‌ای در آفریقا بخاطر مسلمان بودن مورد ظلم قرار می‌گیرند و عده‌ای به اسم اسلام دختران مردم را می‌دزدند و این جنایات برای این رخ می‌دهد که پیام اسلام درست جا نیفتاده است.
به گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران، همزمان با عید سعید مبعث صبح امروز سه شنبه(6 خردادماه)‌ مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند: امروز عده‌ای در آفریقا بخاطر مسلمان بودن مورد ظلم قرار می‌گیرند و عده‌ای به اسم اسلام دختران مردم را می‌دزدند.

ایشان تاکید کردند: این جنایات برای این رخ می‌دهد که پیام اسلام درست جا نیفتاده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یادآور شدند: دستگاه‌های استکباری برای آنکه مشکلاتشان را پوشیده نگه دارند، درمیان مسلمانان اختلاف بوجود می‌آورند و شیعه هراسی و ایران هراسی بوجود می‌آورند تا رژیم صهیونیستی را حفظ کنند. 

رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند: مشکلات همیشه وجود دارد، اما انسان‌های باخرد برای زندگی عزتمندانه مشکلات را باعزت و انسان‌های بی خرد همین مشکلات را باذلت تحمل می‌کنند و بجای خدا به دشمنان اسلام تمسک می‌کنند تا برای خود عزت درست کنند و این عزت بدست نمی‌آید.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی